Niejeden nasz klient uległ wdziękowi pewnej Pani z reklamy porównywarki internetowej. Jeśli rok objęty ubezpieczeniem przebiegł bez żadnej szkody to oczywiście takie rozwiązanie jest najbardziej atrakcyjne. Jednak w przypadku szkody zaczynają się problemy, które zwykle się powtarzają.
Nasze doświadczenie na rynku ubezpieczeniowym pozwala nam na zabezpieczenie się przed problemami. Najpopularniejsze wypisujemy poniżej.
- Ubezpieczyciel odmówił wypłaty odszkodowania ponieważ miałeś nieprawidłowo zawarte ubezpieczenie?
- Po szkodzie polisa podrożała 2-3 krotnie?
- Nie miałeś się z kim skontaktować w przypadku szkody? Tak infolinia to nie jest najlepsze wyjście
- Zepsuł Ci się samochód i okazało się, że Twoja polisa nie obejmuje holowania?
- Potrzebowałeś samochodu na cały okres naprawy, a ubezpieczyciel zabrał Ci go po 5 dniach?
- Dostałeś informacje, że zgłoszenie szkody nie spowoduje zwyżki składki?
- Dostałeś fakturę za ubezpieczenie, ale tak naprawdę nie wiesz co kupiłeś?
- Ubezpieczyciel nie wypłacił całego odszkodowania?
- Twój agent nie przypomniał Ci na czas o przedłużeniu umowy do leasingu i leasing wystawił swoje ubezpieczenie?
To są doświadczenia klientów, którzy trafili do nas po „przygodach” z polisami kupowanymi przez internet lub w leasingu. Nasze indywidualne podejście do klienta niweluje ryzyko wystąpienia takich sytuacji. Mamy 11 lat doświadczenia w doradzaniu najlepszych rozwiązań ubezpieczeniowych dostępnych na rynku.
Współpracujemy z największymi firmami ubezpieczeniowymi w Polsce. Po przeprowadzeniu analizy potrzeb jesteśmy w stanie przygotować idealne ubezpieczenie dla Ciebie, przypomnimy odpowiednio wcześnie o kończącej się polisie oraz zawsze służymy pomocą w przypadku pytań. 97% klientów przedłuża ubezpieczenie u nas doceniając fachowe doradztwo przy wyborze ubezpieczenia, ale także w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń.